Czy da się przenieść lokalizację z urządzeniami na inne konto?

rafalt85
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 03, 2022 6:26 pm

Witam,
Chciałbym przenieść całą lokalizacją z przypisanymi do niej urządzeniami na inne konto na inny adres serwera. Czy jest to możliwe z poziomu aplikacji ewentualnie administratora serwera?
Potrzebuję to zrobić ponieważ problem jest ze sterowaniem harmonogramami z różnych kont. W obecnej wersji cloud-a nie widzę możliwości dodawania nowych kont, które mogłyby sterować sobie osobno harmonogramem dla swojej lokalizacji. Nie ma też takiej funkcjonalności z poziomu aplikacji. Więc jedynym sensownym rozwiązaniem dla mnie jest utworzenie nowego konta i przeniesienie tam wszystkich urządzeń. Tylko chciałbym uniknąć resetowania wszystkich tych urządzeń.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

rządzeń nie przeniesiesz bez ich rekonfiguracji.
Tak czy inaczej nie rozumiem o jaki problem z harmonogramami chodzi.
rafalt85
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 03, 2022 6:26 pm

Na moim koncie mam kilka lokalizacji, do których mam osobne harmonogramy. Do tego mam zarejestrowane aplikacji klienckie i przypisane uprawnienia do poszczególnych lokalizacji. Z poziomu aplikacji w telefonie nie mogę zmienić harmonogramu, tylko poprzez stronę cloud. Jednak nie mogę zalogować się na drugie zarejestrowane konto, bo jest ono z automatu przypisane do innego serwera. A nie widzę możliwości dodania do jednego serwera kilku kont i przypisania im uprawnień do lokalizacji, tylko można zarejestrować aplikacje. Chyba że jest na to inny sposób?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nadal nie rozumiem w czym problem. Mając kilka kont, na każdym z nich możesz tworzyć harmonogramy.
rafalt85
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 03, 2022 6:26 pm

Ale urządzenia mam przypisane tylko do jednego konta. Jak zaloguję się poprzez drugie konto na cloudzie to nie mam tam żadnych urządzeń.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jak masz wszystkie urządzenia przypisane do jednego konta to po co Ci jest to drugie ?
rafalt85
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 03, 2022 6:26 pm

Ponieważ na jednym koncie mam kilka lokalizacji np dom, mieszkanie, firma. I chcę żeby osoba wynajmująca np mieszkanie mogła sobie np. sterować urządzeniami w tym tworzyć sobie własny harmonogram dla urządzeń. Teraz mogę to robić tylko osobiście z głównego konta. A nie chcę tego robić, tylko chcę dać dostęp drugiej osobie żeby mogła sobie zarządzać sama. To samo tyczy np w firmie. Chciałbym dać dostęp innej osobie żeby mogła sterować urządzeniami i tworzyć / edytować harmonogramy.
Obecnie nie widzę nigdzie takiej możliwości. Jedyne co mi przychodzi do głowy to dla każdej z lokalizacji utworzyć nowe konta, tylko że wtedy musiałbym wszystkie te urządzenia na nowo konfigurować bo nie można przenieść lokalizacji do innego konta/serwera. Co jest trochę mało pocieszające dla mnie.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

W takim wypadku czeka Cię rekonfiguracja urządzeń.
rafalt85
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 03, 2022 6:26 pm

A nie ma w planach dodanie takiej funkcjonalności do aplikacji? Żeby można było np tworzyć nowe konto / profil dla jednej instancji serwera, ewentualnie żeby można było tworzyć harmonogramy z poziomu aplikacji a nie clouda. Bo tego akurat bardzo brakuje aplikacji.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Plany zarządzania harmonogramami z aplikacji są ale to nie rozwiąże problemu jaki opisałeś.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”