Supla na iOS wersja 22.07.01

LukiSpajder
Posty: 282
Rejestracja: wt sie 18, 2020 2:22 pm

A ja się tyle czasu męczyłem . Odinstalowanie pomogło i w końcu aplikacja działa 😁. Zostało poukładać wszystko jak było .
Albert
Posty: 576
Rejestracja: pt sty 04, 2019 8:32 pm
Lokalizacja: Chełm

Kurde aż nie wiem jak to napisać, ale faktycznie po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu appka stała sie responsywna!
kurus
Posty: 1038
Rejestracja: śr sty 15, 2020 8:17 pm

Sam właśnie byłem zdziwiony tym faktem.

Dodam że, u mnie nawet klikanie w ikonkę „i” zaczęło działać za każdym razem i pokazuje stan kanału w który klikam, a nie jak wcześniej nie działało albo pokazało stan całkiem innego kanału.
LukaszH
Posty: 640
Rejestracja: sob gru 14, 2019 11:49 pm

Także potwierdzam znaczną poprawę i ciekawe ile użytkowników Supla IOS nie zagląda na forum i przez co narzeka na cały system Supli ? Może warto jakąś informację im wysłać czy to jakieś powiadomienie aby odinstalowali i zainstalowali ponownie :)
LukiSpajder
Posty: 282
Rejestracja: wt sie 18, 2020 2:22 pm

Może przydało by się ogłosić to dla posiadaczy iOS .
Bo naprawdę po tej operacji działa jak kiedyś klikasz i światło pstryk nie wspomnę o bramie 😁 . Używanie przed odinstalowaniem to droga przez męki była ale warto było wytrwać ten czas 😁
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Myślę, że to trzeba przede wszystkim poprawić :). Takie przeinstalowanie apki najprawdopodobniej nie jest rozwiązaniem trwałym i za jakiś czas historia zacznie się powtarzać.

Moglibyście przeklikać u siebie wszystkie kanały pomimarowe z wykresami (liczniki, termometry) i pościągać historię pomiarów? Czy wtedy problem powraca?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
LukiSpajder
Posty: 282
Rejestracja: wt sie 18, 2020 2:22 pm

Ściągałem historie 20 kanałów narazie działa w miarę od 13 godziny . Będę obserwował 😁 co się bezie działo.
A jak u innych ?
LukaszH
Posty: 640
Rejestracja: sob gru 14, 2019 11:49 pm

U mnie po reinstalacji i otwarciu chyba wszystkich kanałów/historii nadal jest dobrze.
kurus
Posty: 1038
Rejestracja: śr sty 15, 2020 8:17 pm

klew pisze: wt mar 21, 2023 9:32 am Myślę, że to trzeba przede wszystkim poprawić :). Takie przeinstalowanie apki najprawdopodobniej nie jest rozwiązaniem trwałym i za jakiś czas historia zacznie się powtarzać.

Moglibyście przeklikać u siebie wszystkie kanały pomimarowe z wykresami (liczniki, termometry) i pościągać historię pomiarów? Czy wtedy problem powraca?
Wczoraj przejrzałem wszystkie kanały pomiarowe u mnie i apka nadal śmiga ok :)

Ciekawi mnie czy osoby które miały problem używały wcześniej wersji beta która kiedyś była dostępna w TestFlight?
LukiSpajder
Posty: 282
Rejestracja: wt sie 18, 2020 2:22 pm

U mnie z każda wersja oficjalną aplikacja działała coraz gorzej , nie instalowałem testowych . Po tych kilku dniach po odinstalowaniu dział dobrze 😁 . Zobaczymy jak dalej
ODPOWIEDZ

Wróć do „iOS”