CALLSUPLA
-
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 24, 2023 11:25 am
Witam, czy ktoś wie dlaczego w aplikacji callsupla niektóre numery telefonów mimo ,że są autoryzowane, są prawidłowo wpisane i mają uprawnienia do sterowania np. otwieraniem bramy wjazdowej nie mogą się połączyć i otworzyć ? Inne w tym samym czasie łączą sie i otwierają.
ARKADIUSZ
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Co rozumiesz przez "nie mogą się połączyć"? Opisz dokładniej ten problem.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 24, 2023 11:25 am
Dzwoniąc na numer bramy nie ma pierwszego dłuższego sygnału połączenia dla prawidłowego otwarcia tylko kilka krótkich i brak reakcji...
taki błąd połączenia. Mam zgłoszenie od dwóch użytkowników z takim problemem a mam wprowadzonych ok. 30 numerów...
taki błąd połączenia. Mam zgłoszenie od dwóch użytkowników z takim problemem a mam wprowadzonych ok. 30 numerów...
ARKADIUSZ
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Taki problem był swego czasu, jak dzwoniło się z sieci Plus (Polkomtel). Jeśli możesz, to spróbuj to potwierdzić.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Podaj numer, datę i czas połączenia to sprawdzimy logi czy w ogóle połączenie przychodzi.
Możesz dla tych użytkowników udostępnić numer alternatywny, który idzie przez innego operatora. Dokładniej rzecz ujmując jeśli używasz numerów stacjonarnych to dodaj alternatywny numer kom. i odwrotnie.
Możesz dla tych użytkowników udostępnić numer alternatywny, który idzie przez innego operatora. Dokładniej rzecz ujmując jeśli używasz numerów stacjonarnych to dodaj alternatywny numer kom. i odwrotnie.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 24, 2023 11:25 am
Witam , został jeden numer użytkownika 53902**** a połączenie było 30.05. ok godź. 10.00 . Są inne numery w tej samej sieci które działają prawidłowo.
Numer bramy to 71300****. Był jeszcze numer użytkownika 53953**** ale wczoraj ok.10.04 udało się połączyć...
Numer bramy to 71300****. Był jeszcze numer użytkownika 53953**** ale wczoraj ok.10.04 udało się połączyć...
ARKADIUSZ
W logach mam taką informację:
2023-05-30T10:06:54.297035+02:00 No action found for call +4853902**** -> +48123110334
Wygląda jakby akcja nie była przypisana dla takiej pary.
2023-05-30T10:06:54.297035+02:00 No action found for call +4853902**** -> +48123110334
Wygląda jakby akcja nie była przypisana dla takiej pary.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 24, 2023 11:25 am
Dzięki pzygmunt , pomysł z numerem alternatywnym zadziałał.
ARKADIUSZ