Ja również przetestowałem:
Dzwoniłem z PLUSA 66xxxxx31 14:26 funkcja przełącz (lampa) - testowałem dwa razy i nie było problemów.
telefon Motorola G8 POWER
Dzwońcie do SUPLI! :)
-
- Posts: 609
- Joined: Mon Sep 24, 2018 6:08 pm
- Location: Wrocław
Przetestowałem kilkanaście razy akcję przełącz z numeru Polkomtela i Orange i nie udało mi się powtórzyć problemu podwójnego przełączenia.
-
- Posts: 787
- Joined: Sun Jan 26, 2020 5:49 pm
Brama OTWÓRZ/ZAMKNIJ oraz światło akcja PRZEŁĄCZ w sieci T-Mobile telefon Huawei p30 Pro działa poprawnie.
-
- Posts: 18356
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Wersja 1.1 dostępna na produkcji.
Zawartość aktualizacji:
- Wprowadzono możliwość sterowania grupami kanałów
- Dodano opcję umożliwiającą określenie "Czasu zamrożenia" czyli minimalnego czasu pomiędzy połączeniami dla tego samego numeru
- Poprawiono kilka drobnych błędów
@greg_66 zaloguj się i ustaw "Czas zamrożenia" na min 7 sek. Daj znać czy to rozwiązuje problem, który wcześniej opisałeś.
W powinieneś zobaczyć wpis "Zbyt często" dla wznawianych połączeń.
Zawartość aktualizacji:
- Wprowadzono możliwość sterowania grupami kanałów
- Dodano opcję umożliwiającą określenie "Czasu zamrożenia" czyli minimalnego czasu pomiędzy połączeniami dla tego samego numeru
- Poprawiono kilka drobnych błędów
@greg_66 zaloguj się i ustaw "Czas zamrożenia" na min 7 sek. Daj znać czy to rozwiązuje problem, który wcześniej opisałeś.
W powinieneś zobaczyć wpis "Zbyt często" dla wznawianych połączeń.
-
- Posts: 87
- Joined: Sun Mar 08, 2020 12:47 pm
Tak to wygląda-jest tak, jak piszesz.
tak tylko dopytam, -te 7 sekund, jest opcją minimalną, czy można jeszcze go skrócić ?
Zastanawia mie jeszcze czemu w play rozłącza po jednym sygnale, a w a2mobile po dwóch ?
Spróbowałem tylko otworzyć i zamknąć, ale zadziałało poprawnie.Dzwoniący Czas zdarzenia Rezultat
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:41 Zbyt często
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:35 OK
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:01 Zbyt często
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:39:55 OK
tak tylko dopytam, -te 7 sekund, jest opcją minimalną, czy można jeszcze go skrócić ?
Zastanawia mie jeszcze czemu w play rozłącza po jednym sygnale, a w a2mobile po dwóch ?
-
- Posts: 18356
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Możemy umożliwić ustawienie krótszego czasu ale obawiam się, że będzie to nieskuteczne. Wg logów te wznawiane połączenia wstępują po około 6 sekundach. Co do liczby sygnałów. Generalnie po naszej stronie wysyłamy "Zajęte" po 3 sekundach od otrzymania połączenia przychodzącego. Nie liczymy "sygnałów".
-
- Posts: 87
- Joined: Sun Mar 08, 2020 12:47 pm
Rozumiem.
Próbowałem teraz jeszcze z numeru żony, (też a2mobile) i też zadziałało poprawnie.
Super sprawa, córki będą zadowolone z takiego rozwiązania, dzięki.
Próbowałem teraz jeszcze z numeru żony, (też a2mobile) i też zadziałało poprawnie.
Super sprawa, córki będą zadowolone z takiego rozwiązania, dzięki.
-
- Posts: 395
- Joined: Tue Nov 27, 2018 1:43 pm
- Location: Opole
Witam
Mam taki problem, że nie mogę się zalogować do swojej supli. Serwer zwrócił błąd 403. Coś nie tak robię?
Mam taki problem, że nie mogę się zalogować do swojej supli. Serwer zwrócił błąd 403. Coś nie tak robię?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.