Dzwońcie do SUPLI! :)

dar3cz3k_
Posts: 103
Joined: Wed Mar 07, 2018 10:20 pm
Location: Brudzowice

Post

Ja również przetestowałem:
Dzwoniłem z PLUSA 66xxxxx31 14:26 funkcja przełącz (lampa) - testowałem dwa razy i nie było problemów.

telefon Motorola G8 POWER
Yepestis
Posts: 609
Joined: Mon Sep 24, 2018 6:08 pm
Location: Wrocław

Post

Przetestowałem kilkanaście razy akcję przełącz z numeru Polkomtela i Orange i nie udało mi się powtórzyć problemu podwójnego przełączenia.
Mmof
Posts: 787
Joined: Sun Jan 26, 2020 5:49 pm

Post

Brama OTWÓRZ/ZAMKNIJ oraz światło akcja PRZEŁĄCZ w sieci T-Mobile telefon Huawei p30 Pro działa poprawnie.
stiv809
Posts: 18
Joined: Wed May 04, 2022 1:51 pm

Post

w sieci heych /temobile/ działa wszystko ok
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Wersja 1.1 dostępna na produkcji.

Zawartość aktualizacji:
- Wprowadzono możliwość sterowania grupami kanałów
- Dodano opcję umożliwiającą określenie "Czasu zamrożenia" czyli minimalnego czasu pomiędzy połączeniami dla tego samego numeru
- Poprawiono kilka drobnych błędów

@greg_66 zaloguj się i ustaw "Czas zamrożenia" na min 7 sek. Daj znać czy to rozwiązuje problem, który wcześniej opisałeś.
W powinieneś zobaczyć wpis "Zbyt często" dla wznawianych połączeń.
greg_66
Posts: 87
Joined: Sun Mar 08, 2020 12:47 pm

Post

Tak to wygląda-jest tak, jak piszesz.
Dzwoniący Czas zdarzenia Rezultat
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:41 Zbyt często
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:35 OK
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:01 Zbyt często
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:39:55 OK
Spróbowałem tylko otworzyć i zamknąć, ale zadziałało poprawnie.
tak tylko dopytam, -te 7 sekund, jest opcją minimalną, czy można jeszcze go skrócić ?

Zastanawia mie jeszcze czemu w play rozłącza po jednym sygnale, a w a2mobile po dwóch ?
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Możemy umożliwić ustawienie krótszego czasu ale obawiam się, że będzie to nieskuteczne. Wg logów te wznawiane połączenia wstępują po około 6 sekundach. Co do liczby sygnałów. Generalnie po naszej stronie wysyłamy "Zajęte" po 3 sekundach od otrzymania połączenia przychodzącego. Nie liczymy "sygnałów".
greg_66
Posts: 87
Joined: Sun Mar 08, 2020 12:47 pm

Post

Rozumiem.
Próbowałem teraz jeszcze z numeru żony, (też a2mobile) i też zadziałało poprawnie.

Super sprawa, córki będą zadowolone z takiego rozwiązania, dzięki.
User avatar
Duch__
Posts: 1785
Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
Location: Opole

Post

pzygmunt wrote: Mon May 30, 2022 1:24 pm Wersja 1.1 dostępna na produkcji.
W czasie wybierania urządzenia / grupy ikony nie są odpowiednikami tymi ustawionymi w cloud np. własne ikony tylko domyślnymi dla kanałów.
Image
User avatar
makrz
Posts: 395
Joined: Tue Nov 27, 2018 1:43 pm
Location: Opole

Post

Witam
Mam taki problem, że nie mogę się zalogować do swojej supli. Serwer zwrócił błąd 403. Coś nie tak robię?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Nowości”