Supla na iOS wersja 22.07.01

przygod
Posty: 97
Rejestracja: śr lip 17, 2019 9:31 am

Potwierdzam problemy z aplikacją, jednak musze przyznać że akurat do otwierania bramy to ja nigdy jej nie używałem.
Dużo lepiej sprawuje się po prostu link/skrót (który można fajnie wywołać z siri) lub dzwonienie na telefon w call.supla (wtedy można np dodac do ulubionych w kontaktach i używać jako skrótu w carplay).
kurus
Posty: 1038
Rejestracja: śr sty 15, 2020 8:17 pm

Call.supla mam w ulubionych w aucie jeden klik i dzwoni i otwiera bramę :)

Widać że, użytkowników iOS jest malutko bo jesteś 3 który o tym pisze :(
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Opisane problemy nie występują u wszystkich.
kurus
Posty: 1038
Rejestracja: śr sty 15, 2020 8:17 pm

Jak to od czego to zależy? Serwera? Ja mam svr8

A czy ilość urządzeń podłączonych pod cloud ma znaczenie?

Czy u mnie jest dużo? Ile ma przeciętny użytkownik?
Załączniki
B16A82B4-49C6-4682-A86E-B2D709C4FC4E.jpeg
B16A82B4-49C6-4682-A86E-B2D709C4FC4E.jpeg (275.07 KiB) Przejrzano 297 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Sprawdzamy to.
LukaszH
Posty: 642
Rejestracja: sob gru 14, 2019 11:49 pm

Jak coś u mnie Iphone 11 z najnowszym IOS 16.3.1, (serwer 14 w cloud) wszystkie wyżej wymienione problemy występują:
1. Po uruchomieniu apki trzeba czekać 4-8 sek na odświeżenie kanałów
2. Zawieszanie się na ekranie logowania i trzeba ubić apkę
3. Zawiesza się ikonka "i" - pomaga ubicie apki
4. Bardzo słaba reakcja na dotyk - trzeba kilka razy próbować
5. Reakcja na otworzenie zamknięcie belki z lokacjami ma laga około 1-2 sek po kliknięciu trzeba czekać czy zadziałał dotyk, bo inaczej jak chce się szybciej to się ją zamyka i otwiera w koło z uwagi na ten lag.
6. Po przesunięciu jakiegoś kanału nie da się go cofnąć - trzeba zamknąć belkę albo otworzyć inny kanał
7. Ostatnia sprawa to wyczekiwane sceny na które już dosyć długo czekamy dla IOS :)
Może dodam że początkowo nie było tylu problemów ale każda następna aktualizacja IOS pogarszała jakość działania apki Supli:/

Jeśli przydała by się moja pomoc w formie jakiś testów, informacji, to jak najbardziej chętnie pomogę :)
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Chętnie podłączylibyśmy się pod Twoje konto.
LukaszH
Posty: 642
Rejestracja: sob gru 14, 2019 11:49 pm

pzygmunt pisze: sob mar 18, 2023 7:34 pm Chętnie podłączylibyśmy się pod Twoje konto.
Nie ma problemu
kurus
Posty: 1038
Rejestracja: śr sty 15, 2020 8:17 pm

pzygmunt pisze: sob mar 18, 2023 7:34 pm
Po tym jak napisałeś że, nie u wszystkich to występuje coś mnie tchnęło i myśle hmm.. odinstaluje aplikacje i zainstaluje ponownie.
Po zainstalowaniu zarejestrowało mój telefon jako nowa aplikacja kliencka, nadałem sobie identyfikator dostępu ten co miałem i jak narazie zero lagowania aplikacji, żadnych zamuleń, czy planszy łączenie, dam jeszcze znać czy to chwilowe czy jednak pomogło, jak narazie od wczoraj działa super. Polecam wam tez tak zrobić.
LukaszH
Posty: 642
Rejestracja: sob gru 14, 2019 11:49 pm

kurus pisze: ndz mar 19, 2023 7:31 am
pzygmunt pisze: sob mar 18, 2023 7:34 pm
Po tym jak napisałeś że, nie u wszystkich to występuje coś mnie tchnęło i myśle hmm.. odinstaluje aplikacje i zainstaluje ponownie.
Po zainstalowaniu zarejestrowało mój telefon jako nowa aplikacja kliencka, nadałem sobie identyfikator dostępu ten co miałem i jak narazie zero lagowania aplikacji, żadnych zamuleń, czy planszy łączenie, dam jeszcze znać czy to chwilowe czy jednak pomogło, jak narazie od wczoraj działa super. Polecam wam tez tak zrobić.
Faktycznie pomogło na odświeżanie stanu kanałów i te „lagi”. Z listy wyżej naprawiły się punkty 1, 2 natomiast 4 i 5 jest mały lag ale dużo lepiej działa.

Dzięki za info:) bo teraz trochę ulga, bo działało dramatycznie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „iOS”