Połączenie modułu do WiFi
-
- Posts: 435
- Joined: Thu Aug 17, 2017 2:24 pm
- Location: RJA
Krew mnie już zalewa z tymi trzema modułami. Myślałem, że to wina OpenWRT ale widzę, że inni mają ten problem na oprogramowaniu producenta.
-
- Posts: 110
- Joined: Sun Sep 08, 2019 8:58 pm
Rozwiązanie problemu być może komuś to pomoże.
Niestety ale muszę stwierdzić że po aktualizacji softu do routera Archer C6 pracującegojako AP(data aktualizacji to koniec sierpnia) wszystkie oryginalne urządzenia supli tj MEW I SBW Miały problem z dogadaniem się i logowaniem do sieci WiFi .
Aktualizacja softów tych urzadzeń do wersji 2.8.51 niestety nic nie dała.
Kilka dni szukania ustawień na ruterze i AP nie przynosiły skutków. Urządzenia albo nie logowały się do sieci albo logowały się na krótko po czym z powrotem były nieaktywne w Clouds.
Oczywiście większość proponowanych rozwiązań przez grupę próbowałem wdrożyć niestety powyższe urządzenia w dalszym ciągu były niestabilne.
Wczoraj zdecydowałem się przywrócić w routerze który pełni rolę akcess pointa stare oprogramowanie sprzed dwóch lat z czerwca 2020 roku
od 14 godzin urządzenia pracują poprawnie poniżej screen
Nadmienię tylko że do tego samego Acces pointa loguje się jeszcze duża grupa innych urządzeń które bez najmniejszych problemów działały po aktualizacji softu routera więc problem ewidentnie tkwi w urządzeniach supli które z jakiegoś powodu nie mogły dogadać się z Access pointem aby poprawnie zalogować się do sieci WiFi.
Zatem prośba do osób związanych z suplą żeby przejrzeli się bliżej temu problemowi
Niestety ale muszę stwierdzić że po aktualizacji softu do routera Archer C6 pracującegojako AP(data aktualizacji to koniec sierpnia) wszystkie oryginalne urządzenia supli tj MEW I SBW Miały problem z dogadaniem się i logowaniem do sieci WiFi .
Aktualizacja softów tych urzadzeń do wersji 2.8.51 niestety nic nie dała.
Kilka dni szukania ustawień na ruterze i AP nie przynosiły skutków. Urządzenia albo nie logowały się do sieci albo logowały się na krótko po czym z powrotem były nieaktywne w Clouds.
Oczywiście większość proponowanych rozwiązań przez grupę próbowałem wdrożyć niestety powyższe urządzenia w dalszym ciągu były niestabilne.
Wczoraj zdecydowałem się przywrócić w routerze który pełni rolę akcess pointa stare oprogramowanie sprzed dwóch lat z czerwca 2020 roku
od 14 godzin urządzenia pracują poprawnie poniżej screen
Nadmienię tylko że do tego samego Acces pointa loguje się jeszcze duża grupa innych urządzeń które bez najmniejszych problemów działały po aktualizacji softu routera więc problem ewidentnie tkwi w urządzeniach supli które z jakiegoś powodu nie mogły dogadać się z Access pointem aby poprawnie zalogować się do sieci WiFi.
Zatem prośba do osób związanych z suplą żeby przejrzeli się bliżej temu problemowi
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
-
- Posts: 18356
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Rzecz w tym, że nie mamy bezpośredniego wpływu na oprogramowanie odpowiedzialne za komunikację WIFi, które to oprogramowanie jest rozwijane przez producenta układu. Jedyny sposób aby coś z tym zrobić to odpalenie na jakimś NodeMCU softu, który wrzuca na konsolę logi wraz z timestamp-ami. Do tego trzeba uruchomić Wiresharka celem przechwycenia generowanego przez WIFi ruchu. Taki komplet informacji możemy dostarczyć producentowi ESP.
Możemy zakupić też taki AP jak Twój do testów ale nie ma pewności, że uda nam się ten problem zreprodukować.
Podaj konkretny model tęgo routera wraz z rewizją.
Możemy zakupić też taki AP jak Twój do testów ale nie ma pewności, że uda nam się ten problem zreprodukować.
Podaj konkretny model tęgo routera wraz z rewizją.
-
- Posts: 110
- Joined: Sun Sep 08, 2019 8:58 pm
To bardzo popularny model który działa w trybie AP
Tplink Archer C6 v2 poniżej screen z bieżącym oprogramowaniem na którym odpukać moduły działają już 18 h. (główny ruter z DHCP to Tplink Archer C80 v1)
oraz nowa wersja softu na której supla się rozjeżdża.
ps mam też 4 urzadzenia na esp które nie miały problemu z logowaniem po aktualizacji sonoff mini
Tplink Archer C6 v2 poniżej screen z bieżącym oprogramowaniem na którym odpukać moduły działają już 18 h. (główny ruter z DHCP to Tplink Archer C80 v1)
oraz nowa wersja softu na której supla się rozjeżdża.
ps mam też 4 urzadzenia na esp które nie miały problemu z logowaniem po aktualizacji sonoff mini
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
-
- Posts: 1730
- Joined: Sun Feb 17, 2019 6:56 am
- Location: Osielsko
To jest ciekawe co piszesz bo ja tez mam ten sam router i u mnie po aktualizacji nie ma żadnych problemów z ani LIW-01 ani MEW-01. Teraz z tym internetem to już ciężko nadążyć.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
https://pietras-81.aqi.eco/
-
- Posts: 110
- Joined: Sun Sep 08, 2019 8:58 pm
Mój działa w trybie AP o na tym sofcie po aktualizacji była totalna lipa.
podeślij screna ustawień Sieci wifi bo by to znaczyło, że jest jakieś drugie dno
narazie 21h działają obydwa (mew i sbw)
podeślij screna ustawień Sieci wifi bo by to znaczyło, że jest jakieś drugie dno
narazie 21h działają obydwa (mew i sbw)
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
-
- Posts: 435
- Joined: Thu Aug 17, 2017 2:24 pm
- Location: RJA
U mnie po aktualizacji OpenWRT do najnowszego jaki jest 3 felerne urządzenia logują się do WiFi po chorym czasie, czasem jest to 1h a czasem 20h. Jak już się zalogują to działają poprawnie aż do następnego restartu napięcia bądź routera, później sytuacja analogicznie się powtarza.
Zastanawiam się czy nie wrócić do oryginalnego oprogramowania bądź zmienić router na inny.
Zastanawiam się czy nie wrócić do oryginalnego oprogramowania bądź zmienić router na inny.
-
- Posts: 492
- Joined: Thu Sep 17, 2020 10:00 am
- Location: Leoncin
Jeśli chodzi o urządzenia które są offline nie można by dodać w aplikacji powiadomienie o utracie połączenia ?
-
- Posts: 1730
- Joined: Sun Feb 17, 2019 6:56 am
- Location: Osielsko
-
- Posts: 492
- Joined: Thu Sep 17, 2020 10:00 am
- Location: Leoncin
Moim zdaniem to półśrodek, trzeba jeszcze pewnie dla każdego modułu ustawiać oddzielnie, było by w aplikacji to by było, najlepiej z opcją on off.