Problem z ROW 04m! POMOCY!
To dlatego, że usunąłeś i zmieniło się id. Spróbuj teraz.
oprogramowanie załadowane ale problem nie zniknął, dalej problem z 3 kanałem no i nie łapie wifi( chyba, że nie jestem w stanie tego ogarnąć). W konfiguracji recznej znika hasło do wifi i po save dalej jest problem a hasło się nie zapisuje. I tak to nie istotne bo problem z 3 kanałem dalej jest.
Co jest w LASt STATE ? Musisz włączyć rejestrację i usunąć urządzenie po downgrade.
LAST STATE: WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Channel conflict!,WiFi - Connecting...,Chann
No to musimy zreprodukować jakoś problem u siebie.
"Channel conflict" oznacza, że nie usunąłeś ROW z cloud-a.
"Channel conflict" oznacza, że nie usunąłeś ROW z cloud-a.
Musi być jeśli pokazuje konflikt kanałów.
ja w cloudzie niewidzę , w apce z resztą też. Możemy wrócić do poprzedniego stanu czy wytarczy w cloudzie aktywaować i samoczynnie się zaktualizuje?. Pytam bo nie mogę światła wyłączyć na chanel 3 a przynajmniej z apki będę mogł wyłączyć lub załączyć
Musi się najpierw w cloud pokazać. Ustaw jeszcze raz nazwę wifi i hasło z poziomu 192.168.4.1