Nie mogę się zalogować do Supla Cloud

bigjeans
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 10, 2020 12:55 pm

Witam, czy macie problem z zalogowanie m się do Supla Cloud?
Na telefonie też jestem odcięty w aplikacji.

Obrazek
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

bigjeans pisze: pn gru 05, 2022 7:35 am Witam, czy macie problem z zalogowanie m się do Supla Cloud?
Na telefonie też jestem odcięty w aplikacji.

Obrazek
Sprawdziłem u siebie i działa ok. Na jakim serwerze jest Twoje konto?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
bigjeans
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 10, 2020 12:55 pm

svr14.supla.org
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Ja mam konto na svr14 i nie mam żadnych problemów.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
bigjeans
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 10, 2020 12:55 pm

Wczoraj dodawałem urządzenie Liw-01 (licznik GAZu) do już działającego na moim koncie miernika napięcia MEW-01 i wszystko działało. Rano jeszcze mogłem się zalogować, a teraz nie mogę.

Czy mogę się z kimś z supli skontaktować, aby rozwiązać ten problem?
bigjeans
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 10, 2020 12:55 pm

OK, działa już wszystko :)

Miałbym jeszcze takie szybkie pytanie odnośnie procedury aktualizacji MEW-01. Znalazłem taką instrukcję, która jest poniżej. I wszystko jest ok. tyle że nie idzie mi z punktem 6. Po naciśnięciu config wraca mi z powrotem do połączenia wifi i nie aktualizuje urządzenia.

Moja wersja oprogramowania to: 2.7.12

Procedura aktualizacji supla:
1) Podłącz moduł do cloud.supla.org – moduł powinien być widoczny i aktywny w aplikacji
2) Przełącz moduł ponownie w tryb konfiguracji przytrzymując przycisk CONFIG przez min 5sek. Tak długo aż dioda zacznie szybko migać
3) Moduł zacznie rozgłaszać swoją sieć. Połącz się z tą siecią WiFi rozpoczynającą się od nazwy „ZAMEL-…”
4) Otwórz stronę konfiguratora dostępną po podłączeniu się do hotspota pod adresem: http://192.168.4.1
5) Ustaw „Firmware update” na „YES” i jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś w poprzednim kroku zmień protokół z MQTT na supla i podaj odpowiednie dane dostępowe
6) Zapisz i Uruchom ponownie moduł np. poprzez krótkie naciśnięcie przycisku CONFIG. Od pewnej wersji oprogramowania mamy już dostępny przycisk „Save & Restart”, który niewątpliwe sprawę ułatwia.
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

bigjeans pisze: pn gru 05, 2022 9:49 am OK, działa już wszystko :)

Miałbym jeszcze takie szybkie pytanie odnośnie procedury aktualizacji MEW-01. Znalazłem taką instrukcję, która jest poniżej. I wszystko jest ok. tyle że nie idzie mi z punktem 6. Po naciśnięciu config wraca mi z powrotem do połączenia wifi i nie aktualizuje urządzenia.

Moja wersja oprogramowania to: 2.7.12

Procedura aktualizacji supla:
1) Podłącz moduł do cloud.supla.org – moduł powinien być widoczny i aktywny w aplikacji
2) Przełącz moduł ponownie w tryb konfiguracji przytrzymując przycisk CONFIG przez min 5sek. Tak długo aż dioda zacznie szybko migać
3) Moduł zacznie rozgłaszać swoją sieć. Połącz się z tą siecią WiFi rozpoczynającą się od nazwy „ZAMEL-…”
4) Otwórz stronę konfiguratora dostępną po podłączeniu się do hotspota pod adresem: http://192.168.4.1
5) Ustaw „Firmware update” na „YES” i jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś w poprzednim kroku zmień protokół z MQTT na supla i podaj odpowiednie dane dostępowe
6) Zapisz i Uruchom ponownie moduł np. poprzez krótkie naciśnięcie przycisku CONFIG. Od pewnej wersji oprogramowania mamy już dostępny przycisk „Save & Restart”, który niewątpliwe sprawę ułatwia.
A klikasz "SAVE" na stronie konfiguracyjnej zanim wciśniesz ponownie przycisk "CONFIG"?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
bigjeans
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 10, 2020 12:55 pm

No właśnie sęk w tym, że tak robię, ale po naciśnięciu powraca mi z powrotem do działania w sieci lokalnej i nie zaciąga aktualizacji. Ehhh
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

A ta Twoja sieć lokalna przepuszcza odpowiednio ruch sieciowy? Z jakich przyczyn wcześniej nie działał Ci dostęp do Supla Cloud?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
bigjeans
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 10, 2020 12:55 pm

No nie mogłem się zalogować, nawet przez sieć GSM dziwna sprawa. Ale problem ustąpił i nie wiem co było jego przyczyną.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”