Witam.
Mam pytanie .
Mam 2 urządzenia liw 01 do wody i energii.
Co jakiś czas oba lub naprzemiennie tracą połączenie i muszę zdjąć napięcie z zasilacza aby ponownie się połączyło. W rozdzielni jak i w całym domu zasieg wifi jest bardzo dobry.
Co może być przyczyną.
Dziękuję
Liw 01 traci polaczenie
Sprawdź w aplikacji jaką tam masz siłę sygnału. Ikonka (i). Spróbuj podmienić zasilacz. Podaj też numer partii z nalepki na urządzeniu. Starsze LIW-y chyba miały problem polegający na tym, że jeśli napięcie spadło poniżej 2,5 V na dłużej niż 100ms to urządzenie potrafiło się zawiesić.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: wt wrz 06, 2022 10:37 am
A może dzieje się tak bo z jednego zasilacza
Zasilacz impulsowy na szynę DIN ZTM-15/12 15W 12VDC
Producent: Zamel
Mam podłączone oba urządzenia.
Zasilacz impulsowy na szynę DIN ZTM-15/12 15W 12VDC
Producent: Zamel
Mam podłączone oba urządzenia.
- Mirosław F.
- Posty: 1793
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Zasilacz jak najbardziej nadaje się do zasilania dwóch urządzeń. Jak kolega wyżej napisał podaj numery z naklejek znajdujących się z dołu urządzeń.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posty: 30
- Rejestracja: wt wrz 06, 2022 10:37 am
Siła sygnału dla jednego 44%
Dla drugiego 42 %
Dla drugiego 42 %
-
- Posty: 30
- Rejestracja: wt wrz 06, 2022 10:37 am
Nie mam za bardzo chęci grzebania w rozdzielni aby zobaczyć jaki to model .
Nie wiem czy fotki poniżej coś dadzą.
Jest jakiś sposób aby poprawić stabilność łączą
Nie wiem czy fotki poniżej coś dadzą.
Jest jakiś sposób aby poprawić stabilność łączą
-
- Posty: 30
- Rejestracja: wt wrz 06, 2022 10:37 am
.
- Załączniki
-
- Screenshot_20230101_112142_Allegro.jpg (162 KiB) Przejrzano 574 razy
-
- Screenshot_20230101_112222_Allegro.jpg (94.44 KiB) Przejrzano 574 razy
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Zacznij od tego, o co Cię prosi kolega z Zamel, czyli od podania numerów seryjnych. Zaktualizuj też firmware w LIW, spróbuj wystawić hotspot na telefonie, podłącz LIW do sieci Wi-Fi ze smartfona i sprawdź. Dobry zasięg własnej sieci Wi-Fi to dopiero 1/3 sukcesuJonatande78 pisze: ↑ndz sty 01, 2023 10:23 am Nie mam za bardzo chęci grzebania w rozdzielni aby zobaczyć jaki to model .
Nie wiem czy fotki poniżej coś dadzą.
Jest jakiś sposób aby poprawić stabilność łączą
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
- Mirosław F.
- Posty: 1793
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Jaka wersja oprogramowania?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55