Zamiana email

Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Czy to podstawowa rzecz, której nie ma?
Jak widać, jesteś od października 2019 drugą osobą pytającą o to. Więc raczej ciężko powiedzieć, że jest to podstawowa rzecz.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
mmiikk
Posty: 439
Rejestracja: pn sie 06, 2018 1:27 pm

Co w przypadku gdy sprzedaje dom/mieszkanie i nabywca chciałby zachować automatykę? Maila mu nie oddam bo ważny i używany przez dziesiątki lat, a robić wszystko na nowo to masakra? Powinna być jakaś możliwość choćby migracji na nowy mail.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3131
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

mmiikk pisze: wt sie 16, 2022 9:29 am Co w przypadku gdy sprzedaje dom/mieszkanie i nabywca chciałby zachować automatykę? Maila mu nie oddam bo ważny i używany przez dziesiątki lat, a robić wszystko na nowo to masakra? Powinna być jakaś możliwość choćby migracji na nowy mail.
I jest, poprzez @pzygmunt :D
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18281
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3131
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

pzygmunt pisze: wt sie 16, 2022 10:03 am Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.
Nawet od strony bazy?
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18281
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nawet.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3131
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

pzygmunt pisze: wt sie 16, 2022 10:09 amNawet.
uuuu, to grubo...
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Przy sprzedaży domu/mieszkania raczej nie chciałbym, aby nowy nabywca miał dostęp do jakiejkolwiek historii (pobór prądu, wody, temperatury etc.)
W podstawowej wersji większość urządzeń Supli jest w pełni sprawna i można sterować nimi z apki i przycisków. Harmonogramy i automatyka to często dość indywidualne tematy i najlepiej aby każdy ustawiał pod siebie.

Mnie jakoś nie przeraża wizja zmiany adresu mail w kilkudziesięciu urządzeniach. Nie robi się tego przecież co miesiąc, ani nawet raz w roku. Często jest to jednorazowa sytuacja.
Kluczowe jest zapewnienie sobie dostępu do urządzeń i do trybu konfiguracyjnego, aby nie trzeba było np. gniazdek rozkręcać. Aktualnie z poziomu Clouda można wszystkie komercyjne moduły Supli wprowadzać w tryb konfiguracyjny.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18281
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nowy email to potencjalnie nowy/inny użytkownik. To nie jest tylko kwestia zmiany adresu email ale kwestie formalno prawne.
To musi robić automat, który przeprowadzi użytkownika (użytkowników) przez cały proces, uwierzytelni nowego, zweryfikuje podpisanie regulaminu oraz zsynchronizuje się z AD. Biorąc pod uwagę to, że w ciągu 6 lat może 3 osoby o to pytały to priorytet jest dość niski na wprowadzenie tego mechanizmu.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3131
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

klew pisze: wt sie 16, 2022 10:18 amAktualnie z poziomu Clouda można wszystkie komercyjne moduły Supli wprowadzać w tryb konfiguracyjny.
Pod warunkiem, że się zaktualizowało wcześniej do wersji, która to umożliwia ;)
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”