Czy to podstawowa rzecz, której nie ma?
Jak widać, jesteś od października 2019 drugą osobą pytającą o to. Więc raczej ciężko powiedzieć, że jest to podstawowa rzecz.
Zamiana email
- Robert Błaszczak
- Posty: 4011
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Co w przypadku gdy sprzedaje dom/mieszkanie i nabywca chciałby zachować automatykę? Maila mu nie oddam bo ważny i używany przez dziesiątki lat, a robić wszystko na nowo to masakra? Powinna być jakaś możliwość choćby migracji na nowy mail.
I jest, poprzez @pzygmunt
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2
Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.
Nawet.
Przy sprzedaży domu/mieszkania raczej nie chciałbym, aby nowy nabywca miał dostęp do jakiejkolwiek historii (pobór prądu, wody, temperatury etc.)
W podstawowej wersji większość urządzeń Supli jest w pełni sprawna i można sterować nimi z apki i przycisków. Harmonogramy i automatyka to często dość indywidualne tematy i najlepiej aby każdy ustawiał pod siebie.
Mnie jakoś nie przeraża wizja zmiany adresu mail w kilkudziesięciu urządzeniach. Nie robi się tego przecież co miesiąc, ani nawet raz w roku. Często jest to jednorazowa sytuacja.
Kluczowe jest zapewnienie sobie dostępu do urządzeń i do trybu konfiguracyjnego, aby nie trzeba było np. gniazdek rozkręcać. Aktualnie z poziomu Clouda można wszystkie komercyjne moduły Supli wprowadzać w tryb konfiguracyjny.
W podstawowej wersji większość urządzeń Supli jest w pełni sprawna i można sterować nimi z apki i przycisków. Harmonogramy i automatyka to często dość indywidualne tematy i najlepiej aby każdy ustawiał pod siebie.
Mnie jakoś nie przeraża wizja zmiany adresu mail w kilkudziesięciu urządzeniach. Nie robi się tego przecież co miesiąc, ani nawet raz w roku. Często jest to jednorazowa sytuacja.
Kluczowe jest zapewnienie sobie dostępu do urządzeń i do trybu konfiguracyjnego, aby nie trzeba było np. gniazdek rozkręcać. Aktualnie z poziomu Clouda można wszystkie komercyjne moduły Supli wprowadzać w tryb konfiguracyjny.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
Nowy email to potencjalnie nowy/inny użytkownik. To nie jest tylko kwestia zmiany adresu email ale kwestie formalno prawne.
To musi robić automat, który przeprowadzi użytkownika (użytkowników) przez cały proces, uwierzytelni nowego, zweryfikuje podpisanie regulaminu oraz zsynchronizuje się z AD. Biorąc pod uwagę to, że w ciągu 6 lat może 3 osoby o to pytały to priorytet jest dość niski na wprowadzenie tego mechanizmu.
To musi robić automat, który przeprowadzi użytkownika (użytkowników) przez cały proces, uwierzytelni nowego, zweryfikuje podpisanie regulaminu oraz zsynchronizuje się z AD. Biorąc pod uwagę to, że w ciągu 6 lat może 3 osoby o to pytały to priorytet jest dość niski na wprowadzenie tego mechanizmu.