Usunięcie urządzenia z supli
-
- Posty: 393
- Rejestracja: pn gru 24, 2018 8:52 am
Witam jak w temacie jak usunąć urządzenie z supli a bardziej dokładnie z lokalizacji a w niej jest kanał o z kanału chciał bym usunąć urządzenie.
Opisz jeszcze raz co dokładnie chcesz zrobić.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: pn gru 24, 2018 8:52 am
Mam sonoffa który jest zainstalowany w lokalizacji i przypisany do kanału i chcę go usunąć z kanału.
Kanał jest częścią urządzenia. Nie możesz usunąć urządzenia z kanału. Trochę tak jakbyś chciał usunąć dom z drzwi.
Odgrzeje trochę kotleta
Pytanie, jak usunąć kanał z urządzenia supla? Po usunięciu jednego przekaźnika z gui-generic mam konflikt kanałów, jak usunąć przekaźnik z clouda aby nie resetować ID kanałów? Wiem ze można usunąć całe urządzenie i ponownie połączyć, ale czy to nie zmienia ID?
Pytanie, jak usunąć kanał z urządzenia supla? Po usunięciu jednego przekaźnika z gui-generic mam konflikt kanałów, jak usunąć przekaźnik z clouda aby nie resetować ID kanałów? Wiem ze można usunąć całe urządzenie i ponownie połączyć, ale czy to nie zmienia ID?
Istnieją 10 rodzaje ludzi - ci którzy rozumieją binarnie i ci którzy nie.
Supla nie pozwala na usuwanie lub zmianę typu kanału. Można jedynie dodawać.
Także masz dwie opcje:
1. Ignorujesz temat i w cloud ukrywasz kanał
2. Zmieniasz konfigurację utwardzenia, usuwasz je z cloud i rejestrujesz na nowo i wszystko ustawiasz od nowa
Także masz dwie opcje:
1. Ignorujesz temat i w cloud ukrywasz kanał
2. Zmieniasz konfigurację utwardzenia, usuwasz je z cloud i rejestrujesz na nowo i wszystko ustawiasz od nowa
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
Dzień dobry. Czy ktoś z Państwa spotkał się z taką sytuacją?
W ramach jednego fizycznego urządzenia (gniazdo Sonoff s26) w chmurze widzę dwa ID.
Pierwsze ID 14495 po włączeniu nie odpowiada za żadne z urządzeń.
Drugie ID 14496 choinka działa prawidłowo.
Jak usunąć ID 14495 z chmury.
W urządzeniach klienckich ID 14495 zostało ukryte.
W ramach jednego fizycznego urządzenia (gniazdo Sonoff s26) w chmurze widzę dwa ID.
Pierwsze ID 14495 po włączeniu nie odpowiada za żadne z urządzeń.
Drugie ID 14496 choinka działa prawidłowo.
Jak usunąć ID 14495 z chmury.
W urządzeniach klienckich ID 14495 zostało ukryte.
- Załączniki
-
- supla.png (68.68 KiB) Przejrzano 333 razy
-
- Posty: 941
- Rejestracja: czw wrz 02, 2021 1:06 pm
Co masz tam wgrane za oprogramownie ?Cisek pisze: ↑pn gru 11, 2023 11:30 am Dzień dobry. Czy ktoś z Państwa spotkał się z taką sytuacją?
W ramach jednego fizycznego urządzenia (gniazdo Sonoff s26) w chmurze widzę dwa ID.
Pierwsze ID 14495 po włączeniu nie odpowiada za żadne z urządzeń.
Drugie ID 14496 choinka działa prawidłowo.
Jak usunąć ID 14495 z chmury.
W urządzeniach klienckich ID 14495 zostało ukryte.
Jeśli GG to pokaż co masz ustawione w sekcji ,,przekaźniki'' na urządzeniu.(na urządzenie wchodzisz po jego IP)
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023