MultiSonoff & others - firmware

Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

@lukfund podpowiesz jeszcze czy produkcja całkowita powinna wskoczyć jak połączenie jest ok? Bo nie mam nic. A strona falownika wygląda tak jak na zrzucie.
Załączniki
Screenshot_20221218_192356_Chrome.jpg
Screenshot_20221218_192356_Chrome.jpg (201.02 KiB) Przejrzano 336 razy
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Mmof pisze: ndz gru 18, 2022 6:22 pm @lukfund podpowiesz jeszcze czy produkcja całkowita powinna wskoczyć jak połączenie jest ok? Bo nie mam nic. A strona falownika wygląda tak jak na zrzucie.
Na tej stronie jest 0 kWh, więc tyle samo będzie w Supli.
Może to wina tego że jest offline?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

klew pisze: ndz gru 18, 2022 7:28 pm
Mmof pisze: ndz gru 18, 2022 6:22 pm @lukfund podpowiesz jeszcze czy produkcja całkowita powinna wskoczyć jak połączenie jest ok? Bo nie mam nic. A strona falownika wygląda tak jak na zrzucie.
Na tej stronie jest 0 kWh, więc tyle samo będzie w Supli.
Może to wina tego że jest offline?
Właśnie w aplikacji solarmann pokazuje dane. A po IP wchodząc na falownik jest tam cały czas 0 dzienna i 0 całkowita może ktoś tak miał i to jakoś rozwiązał.
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Mmof pisze: ndz gru 18, 2022 7:43 pm
Właśnie w aplikacji solarmann pokazuje dane. A po IP wchodząc na falownik jest tam cały czas 0 dzienna i 0 całkowita może ktoś tak miał i to jakoś rozwiązał.
Na forum jeszcze takiego przypadku nie widziałem.
Może falownik się nie włączał przez te dwa ostatnie dni?
Jeśli natomiast była produkcja, to ja bym się kontaktował z producentem falownika.
Ewentualnie sprawdź najlepierw czy falownik udostępnia jakimś łatwy sposób na aktualizację softu i sprawdź czy masz najnowszy
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

klew pisze: ndz gru 18, 2022 7:55 pm
Mmof pisze: ndz gru 18, 2022 7:43 pm
Właśnie w aplikacji solarmann pokazuje dane. A po IP wchodząc na falownik jest tam cały czas 0 dzienna i 0 całkowita może ktoś tak miał i to jakoś rozwiązał.
Na forum jeszcze takiego przypadku nie widziałem.
Może falownik się nie włączał przez te dwa ostatnie dni?
Jeśli natomiast była produkcja, to ja bym się kontaktował z producentem falownika.
Ewentualnie sprawdź najlepierw czy falownik udostępnia jakimś łatwy sposób na aktualizację softu i sprawdź czy masz najnowszy
Falownik produkował niewiele bo nie wiele ale zawsze coś , na MEW-01 też widać że coś produkuje oraz falownik na własnym wyświetlaczu pokazuje produkcję. A więc dzisiaj będę dzwonił do Afore niech coś poradzą.
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

A więc tutaj jest problem z falownikiem Afore zna tą przypadłość bo to cały falownik się wyzerował nie parametry do produkcji tylko historia produkcji dlatego nic nie pokazuje ponieważ przestała liczyć podobno serwisant zrobi to na miejscu będzie widać czekam na serwis.
Awatar użytkownika
lukfud
Posty: 2091
Rejestracja: czw lis 23, 2017 11:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Mmof pisze: pn gru 19, 2022 8:20 am A więc tutaj jest problem z falownikiem Afore zna tą przypadłość bo to cały falownik się wyzerował nie parametry do produkcji tylko historia produkcji dlatego nic nie pokazuje ponieważ przestała liczyć podobno serwisant zrobi to na miejscu będzie widać czekam na serwis.
Dzięki za info ;)
https://www.facebook.com/groups/supladiy/
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

Ciąg dalszy jest niestety gorszy została zrobiona aktualizacja zdalna i dostałem informację że Afore ATON niestety nie pokazuje żadnych danych po zalogowaniu przez IP powiedzieli że jeżeli podam im adres serwera i port to takie dane mogę otrzymywać po API tylko pytanie czy jest to do zrobienia przy pomocy jakiegoś softu albo może bezpośrednio na serwer Supli i za jego pośrednictwem wyświetlać dane w App i Cloud oczywiście w tej sprawie musiał by sie wypowiedzieć @pzygmunt bo jeżeli jest to dużo pracy to szkoda zachodu choć nie ukrywam że przyjemniej było by mieć wszystko w jednej aplikacji.
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Mmof pisze: pn gru 19, 2022 10:46 am Ciąg dalszy jest niestety gorszy została zrobiona aktualizacja zdalna i dostałem informację że Afore ATON niestety nie pokazuje żadnych danych po zalogowaniu przez IP powiedzieli że jeżeli podam im adres serwera i port to takie dane mogę otrzymywać po API tylko pytanie czy jest to do zrobienia przy pomocy jakiegoś softu albo może bezpośrednio na serwer Supli i za jego pośrednictwem wyświetlać dane w App i Cloud oczywiście w tej sprawie musiał by sie wypowiedzieć @pzygmunt bo jeżeli jest to dużo pracy to szkoda zachodu choć nie ukrywam że przyjemniej było by mieć wszystko w jednej aplikacji.
Do Cloud raczej nie będziemy dodawać takich integracji.

Czy Afore udostępnia jakieś API do pobierania tych danych z ich serwerów?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

klew pisze: pn gru 19, 2022 11:07 am
Mmof pisze: pn gru 19, 2022 10:46 am Ciąg dalszy jest niestety gorszy została zrobiona aktualizacja zdalna i dostałem informację że Afore ATON niestety nie pokazuje żadnych danych po zalogowaniu przez IP powiedzieli że jeżeli podam im adres serwera i port to takie dane mogę otrzymywać po API tylko pytanie czy jest to do zrobienia przy pomocy jakiegoś softu albo może bezpośrednio na serwer Supli i za jego pośrednictwem wyświetlać dane w App i Cloud oczywiście w tej sprawie musiał by sie wypowiedzieć @pzygmunt bo jeżeli jest to dużo pracy to szkoda zachodu choć nie ukrywam że przyjemniej było by mieć wszystko w jednej aplikacji.
Do Cloud raczej nie będziemy dodawać takich integracji.

Czy Afore udostępnia jakieś API do pobierania tych danych z ich serwerów?
Niestety nie udostępniają jedyna opcja to poddanie adres i port serwera wtedy przekierują takie dane . Kontakt do tego Pana co się tym zajmuje w Afore +48531798935 jeżeli ktoś kto się zna na tym mógł by się z nim skontaktować było fajnie bo ja zupełnie się na tym nie znam. Może nie było by to skomplikowane i dało by się to w jakiś rozsądny sposób rozwiązać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”